Vi hjälper er att arbeta metodiskt i säljarbetet, så att ni förstår kopplingen mellan orsak och verkan från säljinsatserna och hela tiden kan förbättra säljarbetet genom att återföra lärdomar.
Alla säljorganisationer vill sälja mer och alla säljchefer vill få ut mer av sin säljorganisation. Men i det dagliga säljarbete som då krävs upplever många bristande effektivitet. Säljare halkar lätt in i gamla hjulspår och skjuter för brett i sina säljaktiviteter. Bristen på struktur i arbetet leder till bristande datakvalitet som i sin tur leder till att för många besluts tas baserat på magkänsla.
För att komma tillrätta med det här behöver man en metod, så att man förstår kopplingen mellan orsak och verkan från säljinsatserna, förbättrar säljarbetet genom att återföra lärdomar och därigenom säljer mer.
Sedan 2013 har vi enbart fokuserat på att utveckla en metod med tillhörande verktyg, så att säljorganisationer kan fokusera sina säljinsatser och ha mer precision i genomförandet för att sälja mer. Säljutvecklingsmetoden CCustomer® säkerställer rätt fokus i säljarbetet och precisionen i genomförandet av säljaktiviteter. Metoden omfattar:
Hör gärna av dig och beskriv din situation, så berättar vi konkret hur vi ser att ni kan nå nästa nivå och sälja mer genom metodiskt och faktabaserat säljarbete.
Ring oss eller använd kontaktformuläret så hör vi av oss till dig inom kort. Vi hjälper dig med alla typer av frågor inom sälj.
Vi på CCustomer AB hjälper företag i sin säljutveckling – att öka intäkterna genom metodiskt och faktabaserat säljarbete.
Säljarbete sker medvetet och glädjefyllt.
Telefon: +46 8 400 26 116
E-mejl: info@ccustomer.se
CCustomer AB
Landsvägen 50A, 4 tr
172 63 Sundbyberg