Försäljningsdiagnosen identifierar er förbättringspotential i säljarbetet och ger er en konkret rekommendation för vägen framåt mot det mål som är rätt och rimligt för just er.
På ett metodiskt och systematiskt sätt analyserar vi centrala delar av din säljorganisation för att identifiera var ni har störst förbättringspotential. Det blir ett faktabaserat beslutsunderlag i det fortsatta säljutvecklingsarbetet för att sälja mer och få ut mer av säljorganisationen.
Analys baserat på säljstyrnings- och metodikkompetens
Försäljningsdiagnosen baseras på den stora erfarenhet vi har i vårt Mission Control Center. Det är en central funktion med dedikerade resurser som gemensamt med våra projekt bygger säljstyrnings- och metodikkompetens som effektiviserar genomförandet av våra aktiviteter. Exempel på den säljstyrningsspecifika kompetens som skapas är benchmarkdata, kontrollpaneler, säljprocesser och kundsegmentsinformation.
Rekommendation baserad på fakta
Försäljningsdiagnosen identifierar er förbättringspotential i säljarbetet och ger er en konkret rekommendation för vägen framåt mot det mål som är rätt och rimligt för just er. Ni får faktabaserad kontroll och överblick på kundportföljen, ni får identifierat inom vilka områden i säljarbetet där förbättringspotentialen är som störst och en konkret plan för hur ni på bästa sätt hämtar hem potentialen.
Ring oss eller använd kontaktformuläret så hör vi av oss till dig inom kort. Vi hjälper dig med alla typer av frågor inom sälj.
Ställ en fråga till oss nedan så kontaktar vi dig så snart som möjligt.
Vi på CCustomer AB hjälper företag i sin säljutveckling – att sälja mer genom metodiskt och faktabaserat säljarbete! CCustomer AB är ett dotterbolag inom EFFSO Group.
Säljarbete sker medvetet och glädjefyllt.
Telefon: +46 8 400 26 116
E-mejl: info@ccustomer.se
CCustomer AB
Landsvägen 50A, 4 tr
172 63 Sundbyberg