Kundprioritering

Sätt kundprioritering alternativt uppdatera befintlig kundprioritering, så att identifierad potential hämtas hem

Hämta hem identifierad potential

Vad händer om vi springer i full fart i säljarbete, fast åt fel håll? Vad händer om säljorganisationen gör massa bra saker, men det visar sig att de jagar efter fel affärer?

När potentialanalysen är gjord så ska den hämtas hem. För att lyckas i det arbetet krävs en tydlig och framåtlutad modell som fokuserar på potential, så att säljorganisationen verkligen går på rätt befintliga, f.d. och nya potentiella kunder.

Kundprioritering

Metoden CCustomer® hjälper er att snabbt sätta en struktur och ett gemensamt språk för att säkerställa arbetet mot identifierad potential. Antingen har ni redan en befintlig modell för kundprioritering som uppdateras eller så sätter vi en helt ny.

Oavsett krävs en framåtlutad modell som tar potential och enkelhet i beaktande och som går att följa upp, så att kontroll tas på riktningen i säljorganisationens arbete.

Hör av dig så berättar vi konkret vilka krav vi ser behöver ställas på en modell för kundprioritering, så att säljorganisationen fokuserar på potential och säljer mer.

Referenser

Behöver du vägledning?

Ring oss eller använd kontaktformuläret så hör vi av oss till dig inom kort. Vi hjälper dig med alla typer av frågor inom sälj.