Vi hjälper er att sätta en kundprioritering alternativt att uppdatera er redan befintliga kundprioritering, så att den identifierade potentialen verkligen hämtas hem.
Vad händer om säljorganisationen springer i full fart fast åt fel håll? Vad händer om massa saker görs i säljarbetet, men det visar sig att det är fel saker?
När potentialanalysen är gjord så ska den hämtas hem. För att lyckas i det arbetet krävs en tydlig och framåtlutad metod som fokuserar på potential, så att säljorganisationen verkligen går på rätt befintliga, f.d. och nya potentiella kunder.
Med hjälp av metoden CCustomer® hjälper vi er att snabbt sätta en struktur, så att arbetet att hämta hem identifierad potential verkligen genomförs och går att följa upp och styra. Antingen utgår vi från er redan befintliga modell för kundprioritering som uppdateras eller så sätter vi en helt ny.
Hör av dig så berättar vi konkret vilka krav vi ser behöver ställas på en modell för kundprioritering, så att ert säljarbete blir fokuserat på potential och så att ni säljer mer.
Ring oss eller använd kontaktformuläret så hör vi av oss till dig inom kort. Vi hjälper dig med alla typer av frågor inom sälj.
Vi på CCustomer AB hjälper företag i sin säljutveckling – att öka intäkterna genom metodiskt och faktabaserat säljarbete.
Säljarbete sker medvetet och glädjefyllt.
Telefon: +46 8 400 26 116
E-mejl: info@ccustomer.se
CCustomer AB
Landsvägen 50A, 4 tr
172 63 Sundbyberg