Vi är ett växande managementkonsultföretag som hjälper våra kunder med faktabaserad säljutveckling. Vår kundportfölj växer nu kraftigt och vi söker dig som vill vara med på en utvecklingsresa!
"Jag är glad och tacksam varje dag när jag går till jobbet då jag ser att våra ansträngningar på riktigt hjälper enskilda individer, team och hela företag att reflektera och ta nya typer av beslut. Genom vårt arbete kan bolag och individer uppnå helt nya resultat, både monetära och mer mjuka. Det ger mig glädje och energi. Det känns väldigt meningsfullt.”
Alla säljorganisationer vill sälja mer och alla säljchefer vill få ut mer av sin säljorganisation. Samtidigt upplever många säljchefer utmaningar i att bygga upp bra säljorganisationer och utmaningar när det kommer till struktur och metodik. Att lyckas med detta är helt centralt för att kunna förverkliga företags önskan om att växa och utvecklas i en snabbt föränderlig omvärld där det ställs nya krav på ett modernt säljarbete.
Vi är ett litet växande managementkonsultföretag som hjälper våra kunder med faktabaserad säljutveckling. Att sälja ska vara en strukturerad och förutsägbar process och för att lyckas måste säljorganisationer vara proaktiva och arbeta med ständiga förbättringar. Den metod vi har utvecklat för detta kallar vi CCustomer®, “Se Kunden”. Säljutvecklingsmetoden CCustomer® är beprövad och används i säljutvecklingsarbetet i några av våra största svenska företag med mycket goda resultat. Vår kundportfölj växer nu kraftigt och vi söker dig som vill komma in tidigt i utvecklingen av ett modernt och spännande konsultföretag.
Bakgrund
Som certifierad Säljprocessledare inom CCustomer AB kommer du att hjälpa säljchefer, VD och säljande medarbetare med allt som rör det metodiska i säljarbetet och säljstyrningen. Samtidigt kommer du att vara med och bygga upp ett modernt konsultföretag. Initialt kommer du att lära dig metoden CCustomer®, bli väl förtrogen med delprocesserna, verktygen och de faktabaserade beslutsunderlagen.
Eftersom du kommer in tidigt i bolagets utveckling blir du direkt en mycket viktig kugge i det fortsatta företagsbyggandet. Vi verkar idag på den svenska marknaden, men har som mål att hjälpa företag i övriga Europa och världen att jobba metodiskt i säljarbetet. Din utvecklingskurva kommer att vara brant och du kommer att få lära dig mycket, utmana dig själv och lösa spännande uppgifter.
Tillsammans kommer vi att nå fler och fler människor och bidra till vår gemensamma vision som är “Säljarbete sker medvetet och glädjefyllt”.
CCustomer är ett entreprenörsdrivet företag inom EFFSO Group. Alla bolag inom EFFSO-koncernen är uppbyggda på tydliga värderingar. Vi har alltid som utgångspunkt att alla människor vill prestera så bra som möjligt och att de vill väl med det de åtar sig. Vi jobbar också hårt för att människor ska trivas i bolaget och utvecklas i sin yrkesroll när vi levererar sådant som skapar värde för våra kunder.
Några av dina uppgifter är
Vi söker dig som
Vi har identifierat ett antal framgångsfaktorer för vad som krävs för att vi ska lyckas väl i våra kunduppdrag. Antingen har du redan en god förmåga att leverera i enlighet med dessa framgångsfaktorer eller så har du en god utvecklingsförmåga i den riktningen. Framgångsfaktorer är:
Vi erbjuder dig
Du kommer välkomnas av en mycket kompetent grupp i ett snabbväxande bolag där du direkt kommer fylla en nyckelposition. Företaget är placerat i Sundbyberg och rekryteringsprocessen pågår löpande.
Varmt välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt till erik@ccustomer.se. Vi ser fram emot att få träffa dig
Positiv upptäckarglädje
Endast genom att ständigt fråga oss hur det vi gör idag kan göras bättre i morgon kan vi komma vidare. Positiv upptäckarglädje besjälar allt vi gör.
Ödmjuka
Vi lyssnar in och försöker förstå den människa vi möter “Utifrån-in” innan vi ger vår syn på sakernas tillstånd “Inifrån-ut”.
Prestigelösa
Vi är prestigelösa och gläds på riktigt åt allas vår gemensamma utveckling. Teamet är viktigare än individen.
Reflektion
Om det vi gör och vi själva inte ständigt utvecklas och förändras kommer tillslut avvikelserna gentemot vår omvärld att bli för stora. Förändringarna vi då tvingas göra kan upplevas som mycket traumatiska. Därför välkomnar vi förändring och reflekterar kring de tre parallella utvecklingsprocesserna: vår gemensamma verksamhet, vi som grupp, jag som individ
Vi på CCustomer AB hjälper företag i sin säljutveckling – att sälja mer genom metodiskt och faktabaserat säljarbete! CCustomer AB är ett dotterbolag inom EFFSO Group.
Säljarbete sker medvetet och glädjefyllt.
Telefon: +46 8 400 26 116
E-mejl: info@ccustomer.se
CCustomer AB
Landsvägen 50A, 4 tr
172 63 Sundbyberg