"Vi har tagit EFFSO från 50 till 100 msek. Det hade aldrig gått utan CCustomer. Vi ser idag vad som är på gång och kan agera tidigare än vi någonsin kunnat."
Nils Lundgren, vVD EFFSO
"Kundanalysen har fungerat som en plog för mig. Den har satt ögonen på säljutvecklingsfrågan och frigjort mycket kraft."
Rickard Cox, Head of Client & Market Development, PwC
"Vi hade högt ställda förväntningar på kundanalysen, men det här överträffade."
Per Lövgren, Försäljningschef Cramo Adapteo
”Enkelheten och överblicken i säljpipen är svårslagen. Den ger mig bättre överblick över säljarbetet än vad jag har i Salesforce."
Per Finnhammar, försäljningschef EFFSO, f.d. Director Capgemini BPO
"Just psykologin mellan sälj och inköp samt de verktyg som används av respektive sida, är viktiga områden som är så viktiga att förstå för säljorganisationer som önskar bli framgångsrika. CCustomer hjälpte oss att ta ytterligare ett steg i vårt arbete med att utbilda våra medarbetare inom dessa frågor."
Paul Mikkelsen, CEO Aptilo Networks
"Arbetet är befriat från quick-fix med mallar, steg och checklistor. På ett faktabaserat och ytterst logiskt sätt hjälper ni oss att illustrera vad vi faktiskt gör och därigenom förstår vi vad vi istället borde göra. Suveränt!"
Kenth Dejenstam, VD och grundare, Learning4u