Om säljutvecklingsmetoden CCustomer®

Alla kan sälja mer – för att lyckas krävs en metod​

Sälj mer genom metodiskt och faktabaserat säljarbete

CCustomer AB har sedan starten 2013 fokuserat på att utveckla en universell metod för att standardisera säljprocesser i alla branscher. Säljutvecklingsmetoden CCustomer® är en unik metod för hela säljarbetet som ger säljchefer och säljande medarbetare en tydlig struktur att hålla sig till, ett gemensamt språk och samsyn om säljarbetets historik, nuläge och framtid. Med tydliga delprocesser, steg, reflekterande frågor och verktyg skapar den kontroll över resultatet och säljorganisationens arbete, så att man säljer mer. Varje del av säljutvecklingsmetoden CCustomer® bygger på faktabaserade beslutsunderlag. 

Säljutvecklingsmetoden CCustomer® hjälper dig att ta kontroll över hela säljarbetet från strategiska mål ner till konkreta säljaktiviteter och uppföljningen. Oavsett hur stor säljorganisationen är, oavsett bransch och oavsett vilken typ av försäljning som bedrivs är säljutvecklingsmetoden CCustomer® en metod för att öka intäkterna.

CCustomer AB utvecklar, säljer och implementerar säljutvecklingsmetoden CCustomer® och tillhörande verktyg med hjälp av certifierade Säljprocessledare från CCustomer AB. Säljprocessledaren från CCustomer AB har en stor erfarenhetsbank av att bedriva metodiskt och faktabaserat säljarbete inom stora och små företag. Här går vi igenom säljutvecklingsmetoden CCustomer®

Referenser

Behöver du vägledning?

Ring oss eller använd kontaktformuläret så hör vi av oss till dig inom kort. Vi hjälper dig med alla typer av frågor inom sälj.