Rätt säljdata kommer emot er!

Oavsett vilket CRM-system ni använder, så kan ni sitta kvar i er befintliga lösning och ändå skala upp det proaktiva säljarbetet och resultatet mha CCustomer Cloud. 

Det räcker med att ni håller en veckovis 30 minuters avstämning mha CCustomer Cloud för att kontinuerligt kunna bibehålla kontrollen i det proaktiva säljarbetet. 
 
Verktyget har så mycket “stickiness” i sig, d.v.s. data kommer emot er och analysen leder er hela tiden på rätt frågor, så att det metodiska och faktabaserade arbetssättet bibehålls. Det leder till att inget faller mellan stolarna och till att ni säljer mer med redan befintliga säljresurser. 

Men vi har CRM, räcker inte det?

Vår erfarenhet är att det inte gör det. Om det hade räckt så hade inte så många säljorganisationer fortfarande idag upplevt bristande kontroll. Visst kan man göra mycket med CRM, men frågan är inte om man kan göra något – frågan är om man gör det? 

CRM räcker inte för att ta kontroll i uppföljningen och styrningen av säljarbetet och lyckas bibehålla kontrollen vecka ut och vecka in. Det löser metoden CCustomer och verktyget CCustomer Cloud!

CCustomer Cloud hjälper säljorganisationen att bibehålla det metodiska och faktabaserade arbetssättet över tid.

CCustomer Cloud integreras sömlöst mot ledande CRM-system.

Exempel på organisationer som genom åren valt att arbeta med oss

Är du nyfiken på hur du kan få ut mer av ditt befintliga CRM-system?

Oavsett vilket CRM-system ni använder för att samla in data om kunderna och säljarbetet, så kan ni sitta kvar i er befintliga lösning och ändå växla upp resultatet genom CCustomer Cloud. Inga förändringar i CRM-system behöver göras. Här gärna av dig så berättar vi mer.