Hör gärna av dig så berättar vi mer om hur vi ser att ni kan öka intäkterna med era befintliga säljresurser.
Erik Jonsson KumlienVD / Partner / Grundare 
Oavsett vilket CRM-system ni använder, så kan ni sitta kvar i er befintliga lösning och ändå skala upp det proaktiva säljarbetet och resultatet mha CCustomer Cloud.
Vår erfarenhet är att det inte gör det. Om det hade räckt så hade inte så många säljorganisationer fortfarande idag upplevt bristande kontroll. Visst kan man göra mycket med CRM, men frågan är inte om man kan göra något – frågan är om man gör det?
CRM räcker inte för att ta kontroll i uppföljningen och styrningen av säljarbetet och lyckas bibehålla kontrollen vecka ut och vecka in. Det löser metoden CCustomer och verktyget CCustomer Cloud!
CCustomer Cloud hjälper säljorganisationen att bibehålla det metodiska och faktabaserade arbetssättet över tid.
CCustomer Cloud integreras sömlöst mot ledande CRM-system.
Oavsett vilket CRM-system ni använder för att samla in data om kunderna och säljarbetet, så kan ni sitta kvar i er befintliga lösning och ändå växla upp resultatet genom CCustomer Cloud. Inga förändringar i CRM-system behöver göras. Här gärna av dig så berättar vi mer.
CCustomer AB är ett SaaS-bolag som har utvecklat en faktabaserad säljutvecklingsmetod, med tillhörande programvara, för att hjälpa företag inom B2B att sälja mer genom metodiskt och faktabaserat säljarbete. Bolaget grundades 2013.
Säljarbete sker medvetet och glädjefyllt.
Telefon: +46 8 400 26 116
E-mejl: info@ccustomer.se
CCustomer AB
Landsvägen 50A, 4 tr
172 63 Sundbyberg