Vill du bättre kunna följa upp och styra säljarbetet?
Hör gärna av dig och berätta var ni befinner er i säljarbetet och vilka utmaningar du står inför.
Metoden CCustomer – Maximera resultatet genom förbättrat fokus och proaktivitet! © 2013, 2024 CCustomer AB
Metoden CCustomer, med dess tilhörande verktyg, ger er en tydlig översikt över ert säljarbete, vilket möjliggör ett proaktivt kundutvecklings- och säljarbete med precision för att maximera resultatet.
Metoden är utformad för att stödja säljare, säljchefer och hela säljteamet att:
Oavsett vilken CRM-lösning ni använder kan ni sitta kvar i er befintliga lösning och ändå skala upp resultatet genom faktabaserat säljarbete, metoden är fullt kompatibel med alla CRM-system.
Hör gärna av dig och berätta var ni befinner er i säljarbetet och vilka utmaningar du står inför.
CCustomer AB är ett konsult- och SaaS-bolag som har utvecklat en faktabaserad metod, med tillhörande programvara, för att hjälpa säljteam att bli mer effektiva, så att man säljer mer. Bolaget grundades 2013.
Säljarbete sker medvetet och glädjefyllt.
Telefon: +46 8 400 26 116
E-mejl: info@ccustomer.se
CCustomer AB
Landsvägen 50A, 4 tr
172 63 Sundbyberg