Vill du bättre kunna följa upp och styra säljarbetet?
Hör gärna av dig och berätta var ni befinner er i säljarbetet och vilka utmaningar du står inför.
Säljledningsmetoden CCustomer – Öka intäkterna och förbättra marginalen! © 2013, 2024 CCustomer AB
Säljledningsmetoden CCustomer med tillhörande verktyg ger er en tydlig översikt över ert säljarbete, vilket möjliggör ett proaktivt kundutvecklings- och säljarbete med precision för att maximera resultatet.
Metoden är utformad för att stödja säljare, säljchefer och hela säljteamet att:
Oavsett vilken CRM-lösning ni använder kan ni sitta kvar i er befintliga lösning och ändå skala upp resultatet genom faktabaserat säljarbete, metoden är fullt kompatibel med alla CRM-system.
Hör gärna av dig och berätta var ni befinner er i säljarbetet och vilka utmaningar du står inför.
CCustomer AB är ett konsult- och SaaS-bolag som med en faktabaserad säljledningsmetodik med tillhörande beslutsunderlag hjälper säljorganisationer att skapa bättre resultat.
Säljarbete tillför bestående värden
för både köpare och säljare
och bidrar på så vis till en
smartare, roligare och rikare värld!
Telefon: +46 8 400 26 116
E-mejl: info@ccustomer.se
Adress. CCustomer AB, Landsvägen 50A, 4 tr
172 63 Sundbyberg