Under årens gång i arbetet med säljutvecklingsmetoden CCustomer® ute i företag har ett antal principer vuxit fram för vad som krävs för att sälja mer med befintliga säljresurser. Dessa principer vägleder idag allt arbete inom säljutvecklingsmetoden CCustomer®.
Läs mer om våra tjänster och hur vi kan hjälpa er att sälja mer genom metodiskt och faktabaserat säljarbete. Här kan du läsa mer om säljutvecklingsmetoden CCustomer®.
Positiv upptäckarglädje
Endast genom att ständigt fråga oss hur det vi gör idag kan göras bättre i morgon kan vi komma vidare. Positiv upptäckarglädje besjälar allt vi gör.
Ödmjuka
Vi lyssnar in och försöker förstå den människa vi möter “Utifrån-in” innan vi ger vår syn på sakernas tillstånd “Inifrån-ut”.
Prestigelösa
Vi är prestigelösa och gläds på riktigt åt allas vår gemensamma utveckling. Teamet är viktigare än individen.
Reflektion
Om det vi gör och vi själva inte ständigt utvecklas och förändras kommer tillslut avvikelserna gentemot vår omvärld att bli för stora. Förändringarna vi då tvingas göra kan upplevas som mycket traumatiska. Därför välkomnar vi förändring och reflekterar kring de tre parallella utvecklingsprocesserna: vår gemensamma verksamhet, vi som grupp, jag som individ
Ring oss eller använd kontaktformuläret så hör vi av oss till dig inom kort. Vi hjälper dig med alla typer av frågor inom sälj.
Ställ en fråga till oss nedan så kontaktar vi dig så snart som möjligt.
Vi på CCustomer AB hjälper företag i sin säljutveckling – att sälja mer genom metodiskt och faktabaserat säljarbete! CCustomer AB är ett dotterbolag inom EFFSO Group.
Säljarbete sker medvetet och glädjefyllt.
Telefon: +46 8 400 26 116
E-mejl: info@ccustomer.se
CCustomer AB
Landsvägen 50A, 4 tr
172 63 Sundbyberg