Om CCustomer AB
Sedan 2013 hjälper vi säljchefer och deras team att öka intäkterna genom metodiskt och faktabaserat säljarbete.

CCustomer AB utvecklar och implementerar säljutvecklingsmetoden CCustomer och de tillhörande verktygen hos våra kundföretag. Implementationen leds av en Säljprocessledare från CCustomer AB.

Säljprocessledaren från CCustomer AB har en stor erfarenhetsbank av att bedriva metodiskt och faktabaserat säljarbete inom stora och små företag.

CCustomer AB startades 2013.

Våra medarbetare

Erik Jonsson Kumlien

VD / Medgrundare

CCustomers VD och grundare är Erik Jonsson Kumlien. Han är utbildad civilekonom från Handelshögskolan i Stockholm och har arbetat som CRM-konsult inom Aegis Media Group plc där han ansvarat för internationella och nationella projekt. Certifierad Lotscoach(R) av Hans Åkerblom.

Telefon: 0703-62 76 22

E-mail: erik@ccustomer.se

Viktor Andermo

Säljprocessledare

Viktor Andermo har tidigare startat och drivit bolag och kommer senast från rollen som affärsutvecklare på Apoteket AB. Viktor har civilingenjörsexamen från Industriell ekonomi vid Lunds Tekniska Högskola med inriktning mot Affär och innovation och Matematisk modellering.

Telefon: 0709 – 46 56 46

E-mail: viktor.andermo@ccustomer.se

Adam Skogman

Adam Skogman ansvarar för teknik- och produktutveckling.

Telefon: 08 – 440 39 40

E-mail: info@ccustomer.se

Jakob Alfredsson

Jakob Alfredsson är programmerare.

Telefon: 08 – 440 39 40

E-mail: info@ccustomer.se

Våra värderingar

Positiv upptäckarglädje
Endast genom att ständigt fråga oss hur det vi gör idag kan göras bättre i morgon kan vi komma vidare. Positiv upptäckarglädje besjälar allt vi gör.

Ödmjuka 
Vi lyssnar in och försöker förstå den människa vi möter “Utifrån-in” innan vi ger vår syn på sakernas tillstånd “Inifrån-ut”.

Prestigelösa
Vi är prestigelösa och gläds på riktigt åt allas vår gemensamma utveckling. Teamet är viktigare än individen.

Reflektion
Om det vi gör och vi själva inte ständigt utvecklas och förändras kommer tillslut avvikelserna gentemot vår omvärld att bli för stora. Förändringarna vi då tvingas göra kan upplevas som mycket traumatiska. Därför välkomnar vi förändring och reflekterar kring de tre parallella utvecklingsprocesserna: vår gemensamma verksamhet, vi som grupp, jag som individ

Behöver du vägledning?

Ring oss eller använd kontaktformuläret så hör vi av oss till dig inom kort. Vi hjälper dig med alla typer av frågor inom sälj.