Segmentering inom B2B

Baserat på den faktabaserade kundanalysen hjälper vi dig att skapa ett faktabaserat prioriteringsraster så att dina säljare snabbt kan prioritera en enskild kund utifrån Enkelhet och Potential.

Baserat på kundanalysen skapas ett prioriteringsraster så att varje säljare snabbt kan prioritera en kund utifrån Enkelhet och Potential,
© 2013, 2018 CCustomer AB

När du skapat prioriteringsrastret kan varje säljare snabbt prioritera en enskild kund utifrån Enkelhet och Potential och du ökar konverteringsgraderna och intäkterna med dina befintliga säljresurser genom att du fokuserar på rätt kunder.


Fatta beslut utifrån fakta och öka intäkterna med dina befintliga säljresurser

Det faktabaserade prioriteringsrastret leder till att du:

  • Ökar konverteringsgraderna och intäkterna med dina befintliga säljresurser genom att du fokuserar på rätt kunder

Låter det intressant? Hör gärna av dig så berättar vi mer!

Konsulter: Läs mer om våra konsulter Viktor Andermo, Arvid Fredin, Erik Jonsson, Mattias Hultheimer, Nils Lundgren och August Sundström genom att klicka här.



Läs mer