Metoden CCustomer® hjälper säljorganisationer att öka intäkterna med sina befintliga säljresurser genom att precisionen i säljarbetet blir bättre, genomförandet blir bättre och genom att man tar kontroll på pipen.
Vi hjälper er med precisionen i säljarbetet, med det dagliga metodiska säljarbetet och med uppföljningen och styrningen, så att ni metodiskt skalar upp resultatet.
Vi hjälper er att identifiera potential, så att ni fokuserar på rätt kunder och erbjudanden i ert arbete mot uppsatta mål.
Vi hjälper er att ta kontroll på säljpipen och resultatet, så att proaktiva åtgärder tidigt kan sättas in vid avvikelser mot mål.
Vi hjälper er att arbeta standardiserat i säljarbetet med repeterbara processer, så att lärdomar kan återföras och säljarbetet kontinuerligt förbättras.
Vi hjälper att arbeta metodiska säljarbetet över tid med hög kvalitet, så att ni konsekvent identifierar potential, gör rätt saker och har kontroll på pipen.
Vi är helt fokuserade på kund- och säljutveckling och har tagit fram en unik metod för faktabaserat säljarbete. Metoden är så tydligt genomarbetad i minsta detalj, vilar på faktabaserade beslutsunderlag och den är välbeprövad ute i många säljorganisationer med mycket goda resultat - se våra referenser! Vår ackumulerade kunskap för vad som krävs för att ni ska sälja mer genom faktabaserat säljarbete är unikt. Vi vet på riktigt hur ni ska göra för att hålla ihop säljarbetet hela vägen från strategiska beslut, ner till konkreta säljaktiviteter och uppföljningen.
Vi är "doers" och specialister. Vi arbetar i team med er för att faktiskt få jobbet gjort och skapa resultat. Vi har gärna en långsiktig relation med er för att säkra långsiktiga resultat och ett kontinuerligt inflöde av expertkunskap. Vi hjälper er med rätt typ av verktyg för att ni själva ska kunna hantera alla förbättringar och förändringar över tid.
Vi levererar realiserade effektiviseringar som leder till att ni säljer mer och vi ser till att ni får ut bästa möjliga avkastning mot nedlagt antal arbetstimmar. Vi levererar ett starkt business case med fokus på ROI och avgifter knutna direkt till resultat. Vårt gemensamma fokus på finansiella resultat och överföring och uppbyggnad av kunskap i ert säljteam levererar bestående resultat.
Ring oss eller använd kontaktformuläret så hör vi av oss till dig inom kort. Vi hjälper dig med alla typer av frågor inom sälj.
CCustomer AB är ett konsult- och SaaS-bolag som har utvecklat en faktabaserad metod, med tillhörande programvara, för att hjälpa säljteam att bli mer effektiva, så att man säljer mer. Bolaget grundades 2013.
Säljarbete sker medvetet och glädjefyllt.
Telefon: +46 8 400 26 116
E-mejl: info@ccustomer.se
CCustomer AB
Landsvägen 50A, 4 tr
172 63 Sundbyberg